Saturday, June 22, 2013

Shiseido Black Mask


Mula-mula kenal bendalah bila saya beli sebuah produk minuman kolagen, ia disertakan beberapa free gift termasuklah black mask ni.  Memang rasa cuak juga nak cuba, hitam semacam.  Lebih2 lagi bila rasa seperti menempel lumpur pada muka, eeeeee....geli tapi tabahkan hati tunggu sampai kering.  Nak bg cepat kering saya halakan kipas selaju2nya ke muka. Tak sampai 5 minit dah kering. Bermulalah operasi menanggalkan mask yg dah kering tu.  Aduss...mmg melekap kuat di kulit muka, bkn sekadar black & white head jer yg melekat, siap ngan bulu2 halus sekali.  Sakit tapi puas hati.  Selesai je rasa best sgt, segar mcm baru tukar kulit baru.  Alang2 pori dah terbuka tu, saya sapu jeli rumpai laut, sejuk jer...biar seketika pastu cuci.  Rasa seperti lepas buat treatment muka yg mahal jer.....memang puas hati !

Testimoni sendiri...


Shiseido Black/White mask  di buat dari Collagen disertai elemen mineral laut dalam. Masker dengan kandungan nutrisi paling lengkap.




Perawatan kecantikan menggunakan Lumpur Laut Mati sebagai masker wajah sama dengan memberi suapan makanan 'bergizi' pada kulit yang dapat merawat keindahan kulit. Kelebihan lainnya, semua toksin yang terdapat pada sel kulit akan terangkat, sehingga kulit lebih bersih dan segar sekaligus halus dan kencang.

Masker ini merupakan masker kegemaran para doktor kulit , karana hasilnya jelas dan nyata dalam sekali perawatan. Biasa disebut oleh mereka sebagai " Masker Pembersih Total " . 

Perawatan menggunakan masker ini selain mencerahkan & memutihkan kulit , menghilangkan noda bekas jerawat & flek,ia juga merangsang pembentukan kolagen & elastis pada jaringan kulit , sehingga kulit anda akan kencang, lembab, kenyal, kedutan di kening & pipi berkurang, pori pori kulit wajah mengecil. Perawatan yang tepat untuk melawan tanda tanda penuaan awal.



CARA PEMAKAIAN:-
 1 pack boleh dipakai 2-3 kali, jgn guna 1 pack sekali pakai, memadai hanya pakai sederhana tebal shja.

  • - Bersihkan wajah.
  • - Steam wajah dgn air panas selama sekurang-kurangnya 10 ~ 15 minit. Ini bertujuan utk membesarkan pori-pori & memudahkan pembersihan jeragat.
  • - Biarkan wajah kering baru sapu mask.
  • - Oleskan masker. Hindari daerah sekitar mata, alis, bibir, dan batas rambut
  • - Tunggu sampai masker mengering kemudian bersihkan dengan cara mengelupaskan masker,Setelah masker mengering (20-30 minit), tarik masker dari bahagian bawah wajah ke atas.
  • - Bilas hingga bersih







No comments:

Post a Comment